Sorarlarsa Sebebi #Fatih Yıldırım Dersin

Okuyucuuuuuu;
Gel bi bak şuralara.
Buralar soğuk, hemde ne soğuk hani böyle sevgilin olsun da elini ısıtsın istersin o derece.
Şaka şaka,
Tabi ki de bunu istemiyorum.
Gerçi bu konuda ciddi de olabilirdim yani eğer neyse :p

Genel olarak bir şey önermeleri bırakmıştım.
Kişisel blog zımbırtısını anlatmaya çalıştığım zamanlardan mı yoksa kendimi aşıyorum imajı mı buna etken bileme

dim şimdi.
Neyse artık.
Uzun zamandır radyo programı dinlemeyen bir hatunum.
Kendi listem kendime yeter mod : ON
Şans eseri yeni yılda Alem FM' de bir programa denk geldim.
Cidden bak tamamen denk gelmelerle alakalı.
En son dinlediğim program da laf aramızda Zeki / Matrax' tır.
Alem fm yeni transfer etmiş bu dediğim şahsı, dinleyen olabilir adamı takip ederler çok.
Etrafında dolanıyorlar Fatiii abi Fatiii abi diye :p

Yaşını, başını falanını filanını bilmem de içime dokundu herif.
İnan nasıl yaptı bilmiyorum.
Sadece konuşmasıyla,
Muhabbet kurabilen adamlara hayranım ben,
Sende bilirsin muhakkak üç beş tane vardır.
Öyle sevimli gelirler ki sevesin gelir.
Bu da tam olarak böyle.

Şimdi ne alaka sen bunu neden anlatıyorsun deme.
İlk programına konuk olanlardanım.
Yaklaşık 10 dakka bekledim lan telefonda ?!!?!
O hatırlamaz beni ama ben unutmicam olum seniiiiiii !?!?! :p

Konuşmanın minik kısmı diyelim;

+#yılınilk dediğin ne var ?
-yılın ilk adiliğini bizim iş yeri yaptı 2 Ocak çalışması mı olur ya ?!!?!
+Bak bize 1 Ocak'ta çalışıyoruz.
-Ama sizin iş başka.. :D
+Oturduğumuz yerden para kazanıyoruz değil mi ?? :D 


Program Hakkında.

Oldukça muhabbete dair bir zaman dilimi arıyorsan, 
Bunalmak için değil de gülmek, eğlenmek için dinlerim diyorsan,
Dj'lik geçmişi olması müziğin her türünü sevdiğini gösterir ki en çok bu kısmı sevdim sanırım.
Oturduğu yerden para kazansa da, iyi oturuyor oraya.
Alem FM 16:00- 18:00 Arası yayında ola ki yolun düşerse,
Bir de beğenirsen,
En mutlusu ben olurum. 
Neden mi ?
Önerim dikkate alındı demektir ondan ötürü :P






Unknown

31 yorum:

  1. Adam bu fotoğraftaki adam mı?:)) Ona göre dinlicem de:Pp Şaka şaka:))) Denk gelirse kulak kabartırım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam o,
      Omzu da iti maşallah :p
      Allah sahibine bagıslosonnnn :p

      Denk gelirsen dinle sesimi bile duyabilirsin,
      fena arıyorum kendisinii.
      Fatiiiii, fatiiiiii diye :p

      Sil
    2. Fatih bambaşka bir kimlik.Uzun zamandır radyo dinlerim ama onun gibi bir radyo programcısına daha denk gelmedim, bir kez dinleyip te ondan vazgeçenin aklından zekasından şüphe ederim, insanlara kendini sevdirmek gibi bir derdi de yok zaten.program tamamen spontene gidiyor.o birşeyler anlatırken, biraz düşünürseniz akıllarınızı zorlayacak tespitleri vardır. eğlencenin yanında onun bakış açısı çok şeyler öğretir almak isteyene tabiki. O İZLENECEK BİRŞEY DEĞİL belki bugün, ama çok geçmeden kendini İZLETTİRECEK birgün mutlaka !!!!

      Sil
    3. Adsız;
      Sende sıkı takipçisin anlaşıldı. ):
      Bu arada izlettirme değil de dinletmeye devam etsin, medya patronu olur mu bilemem ama onu dinlemek daha eğlenceli.
      Adamın bitmek bilmeyen enerjisini seviyorum ben espiriler ve tavırlar da cabası..
      Keşke adsız yorum olmasaydı bir fan daha tanısaydık :) :)

      Sil
  2. ay matrax çok tatlııı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matrax tatlı mı ??!!
      Sadece tatlı değil o,
      ayrıca komik, ciddi, şebelek, karizma ve kısa boylu. :D
      Matrax candır can, yorgan altında dinlemiyorsan tabii ;)

      Sil
    2. Selam, yorgan altında dinliyorum, en güzel dinleme şekli budur, kabul edin :D

      Sil
    3. Kabul edildi.
      Zekiye saygıdan dinlemiyorduk biz öyle :D

      Sil
  3. Hımmmm
    Nihat Sırdar Show'a geçince koptum Alem FM'den
    Ama merak ettim bu programı.
    Bir kulak vereyim en yakın zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bak derim mor rimel'im :)
      eğlenceli adam.
      Sesi de güzel :p

      Sil
    2. oha Nihat Sırdar <3
      hastasıyızzz D:FGH

      Sil
  4. Rock FM - rabarba ve Mesut SÜRE diyorum ve saygılar dileyerek gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hu huuuu Kocaeli'de rock fm yok.
      ama denk gelirse dinleyeceğim şu şahısları da en azından bakiciiiiiğizzz. ;)

      Sil
  5. Tek şahıs rabarba programın adı :)

    YanıtlaSil
  6. dinleyelim bakalım kimmiş neyin nesiymiş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstikrarlı bir şekilde yaptığım nadir şeylerden biri bakalım beğenilecek mi kendisi :)

      Sil
  7. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım. Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Hoşgeldin :)))
      Gelirim tabiii hatun olunca makkaj durumlarına yorumumuz olsun bolca ama diiiimiii :)))

      Sil
  8. dinlerim tabii ki. şov ve best te de var böle muabbetler. gece dinlemek güzel oluyo. onikiden sonaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda da belirttim bak yorgan altında dinlemeyelim bunları :D
      Çok eğlenceli oluyorlar yalan değil yaniii :o

      Sil
  9. Selam tatlim ;) aranizdaki muhabbet guzelmis :))) inan bende en son ne zaman radyo dinledim hic bilmiom. Bir ara dinkemek sart oldu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin (:
      Kendisi de bir o kadar tatlı işte :)
      dinle muhakkak küçük hanımdan zaman kalırsa elbette :)

      Sil
  10. Wuhuu Fatiii abimiz pek bir karizmatik gibi :)
    Ay cidden radyo denen şeyin varlığını bile unutmuşum. Dinlemeyeli çok uzun zamanlaaar oldu :)
    Aslına bakarsan artık yeni hortlamış şarkıları da pek dinlemiyorum. Müzik listem hala eski hatta çok eski. Bu sebeple benim için iyi bir öneri oldu. Mersiii hatuunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi olarak görüyorsan sana kalmış dördüncü tekil şahısımmm :) Şahsen ben abi diye bakmıyorum ama neyse :p
      Radyolara döndürdü bu adam beni.
      Sevdim yalan yok sesini daha çok itiraf ediyorum :p
      Hatun yazan ellerini, seni sever bu hatun :)

      Sil
  11. Dünden beri ben de dinliyorum, Deep önerdi :)
    Sinirli bir adam bence. Başka radyocuları pek beğenmiyor. Siyasi şaka sevmiyor :D
    oydar'da röportajı var, orada gördüm. Çok sağ ol öneri için, beğendim bu adamı. :))

    matrax'ı da aradın mı hiç merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünden beri mi dinledin 2015'in bana kazandırdıkları diyorum bu adam için :p
      Deep nerde önerdi o da mı dinliyormuş vay vay vay :D

      Matrax'ı aradım evet; bi kere bağlamadılar beni. Beni beni müptezeli bağlamadılar :D

      Sil
  12. baykuş sever :)

    YanıtlaSil

Ara