Damn it !1!!

İşkolik olmanın en kötü yanı gece telefonunun çalmasına alışmış olmaktır bence.
O nedenle merak etmeyerek açtım.
+Efendim.
-Müpte ? Nasılsın ?
+Kimsiniz ?
-Tanımadın mı beni ?
+Seko dalga mı geçiyorsunuz ?
-Tanımadın.
+Her kimsen uykumu bok ettin yürü git.

Ve görüşme sonlanır.
Hemen uykuya dalmak gibi bir yeti''m var da.
Sabah kalktığımda kaç mesaj vardı bilmiyorum.
Hepsi tek bir numaradan ve ben bu numarayı tanımıyordum.
İlglinç değil telefonumu bir çok firma aradığından normal karşıladım.
Ama o fotoğrafı gördüğümde tabiri caizse 'Ben Şok !?!?!1'
İçimden siktir laan ! dedim. hala hatırlıyorum da diyorum evet.
Geleneği bozmayan katilimiz Seneler sonra tekrar geldi.
Git desem bile  ara ara yokladı.
Malum ben zaafları olan biriyim.
Bunları aşmak için çok çabalasam bile bazı eksik noktalarım vardı.
Neyse. 
Bu sefer reddeden oldum.
Yapmam gereken buydu emindim, eminim hatta.
***
Şahıs beni seneler önce terk eden eski sevgili. 
Belirtmek isterim ki o zamanlarda beni terk eden tek erkek.
Seneler sonra kaçıncı olduğunu bilmediğim kere geldi bana.
Hala sevgilisi var bu bilinsin.
***
Git dedim.
Yazdım kendisine cevap olarak git.
O kızı düşün nasıl bir adiliktir bu yaptığın dedim.
Yazmamaya devam ettim numaraları engelledim.
Ama nafile isteyen adam bir şekilde ulaşırmış onu anladım.
Olay numara değiştirmeye gidecek belli.
Şimdilerde erkeklerden nefret bile edemiyorum.
O kadar duygusuz oldum.
Adamın sevgilisi var belki de evlenecek.
Ama o yanında dururken başkalarını da istemekten aşağı kalmıyor.
Bak ?!?!?! 
Adamdaki pişkinliğe bak !?!?! 
Ne yardan ne serden.
Siktirin gidin arkadaşım.
Bu kadarı o kız için bile fazla.
Seni dünyanın en mükemmel sevgilisi sanarken sen bin bir türlü muhabbet arayışında !?!1
Bunu o kıza nasıl yapar.
Bu şekilde gelip benim onu kabul edeceğimi nasıl düşünür!?!?! 
Bunu bana anlatın ben anlayamıyorum.

Zaaflarım var bu çocukla ilgili evet ama beni ger zekalı yapacak kadar değil.
Beni benden iyi tanıdığını söyleyen bu adam benimle o kızı aldatmak istiyor.
Lanet !?!?!

Bunları yaşarken başkası gelse de elbette aynı şeyi yapacakmış gibi hissettiriyor.
Yapar mı hepsi.
O kıza bunu yapan da erkek bunu yapmayacağının garantisini veren de erkek.
Bilemiyorsun.
Ben ayıramıyorum artık.
Ben ben yoruldum artık.
Bunaldım ve kaçıyorum her şeyden.
İş kolik oldum.
Lanet ediyorum hayata.

Unknown

12 yorum:

  1. yerinde olsam o kızla iletişime geçer,olayı aynen aksettirirdim. senin kaybedecek bir şeyin olmaz bu kadar istemiyorken fakat başka birinin hayatına iyilik yapmış olursun bence. ya da karışmamak en iyisi sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız biraz problemliydi.
      Bir kere denk geldik ve problem olabilecek bir sevgilisi olduğuna inanmıyordu.
      Neyse zaten geçti gitti.
      Artık.

      Sil
  2. Bu sorunun aynısını bir saat önce dinledim.
    Simdi benzerini okuyorum.
    Bu hayatta şu boktan insanlara bir yumruk çakasım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumruk yetmez.
      Kazık geçireceğim uygun gördüğüm yerlerine.

      Sil
  3. Nasıl göremiyoruz bu kadar barizi çok şaşırıyorum. İlişkinin içindeyken her şey toz pembe de dışardan mi bir görülüyor. Ya bazen bahsedilen aynı adam mı sorgulamadan edemiyor insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba ne kadarı adam diye sorgular oldum be Lady'm.

      Sil
  4. Benim ilk hayatıma giren insanda olmuştu bu ilkti, acemiydim bilemedim tabi. Zaafını fark ettikleri zaman böyle oluyor, 5 yıl yaşadım bunu hayatıma başka biri girene kadar yaşadım, kimle olursa olsun gecenin bir yarısı seni benden iyi kimse tanıyamaz diyerek gelirdi, kafamı karıştırır giderdi, saftım fazlasıyla. Bence psikolojik sorunları vardı, iyiydi yoksa. Ama biliyor musun hep aynı senaryo oluyor hepsi hayatının bir döneminde kötü oluyor, cok az erkek var adam gibi adam denilebilecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatının kötü döneminde gelsin.
      Kalanında siktir olup gitsin ohh.
      Ne ala.
      Adam varsa helal olsun onlara ;)

      Sil
  5. adam için sonu bol ççççç li bi pi* dedim o bile rahatlatmadı iyi mi? değiştirme numaranı yav nıye degıstırcen. engelleme programı ındır ama operatorden arayıp hallettir itoğlu kapına gelmeden iletişime geçemez bidaha. harbiden kızla ıletişime gecsene bıdaha yaparsa? gerçi pembe gözlüklere bot attın bahanesıyle senı de suclayabılırler. ay bılemedım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engellendi.
      Ama yetmedi.
      İnan bana şaştım bende.
      Tanımadığım her numara 'o mu gene yaa' der vaziyette buldum kendimi.
      Neyse kapandı - En azından ben öyle umuyorum -

      Sil
  6. Muptem canim guzelim canim sıkıldi gel biraz oyun oynayalim. Nerdesin bunca zamandir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunca zamandır sürekli halde çalışıyorum.
      Ama artık bitti.
      Geri geldim .
      Sen neler yaptın peki ?
      Nasıl oralar, keyfin ne alemde ?Özledin mi beni ;)

      Sil

Ara